Han har en tendens att dricka mängder med kaffe när det blir vår.

Han kallar sig bosse, boss blowjob.
.
Jag har valt fet text idag med tanke på mina 70 kilo..Men jag ångrade mig vart full och vek ut mig i slitz istället. nog talat om nakna flickor och kaffedrickande medleklass pojkar. Idag är en ny dag och idag ska vi dricka öl. VEM FAN E DU ? brukar folk fråga mig när jag kliver in naken på jannes kläder och ved AB. konstigt det där hur man tas på stan...om jag vill vara naken får jag väl vara det ? "åh åh vad de e skönt att va naken vifta på snab...." whatever nu kom en vän hem till mig och vi ska ha vin provning med ostar och vindruvor i min stora sköna säng. (det där var ett skämt). vi ska nog förmodligen snart gå ut och röka sen kommer vi fråga varandra vad vi ska göra idag ? typisk klassiker att man aldrig vet vad man ska göra om dagarna... hmm. Smell ya later fellow <3 /P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0